piątek, 27 kwietnia 2012

Nie ma lipy.

Obejrzałem sobie galę MMA (czy jakoś tak). Nie lubię tego typu sportów walki. O wiele bardziej rajcuje mnie boks i archiwalne filmy z najlepszymi K.O. w wykonaniu Mika Tysona. Cóż jednak zrobić, kiedy to pół kraju podnieca się walką Najmana z Hardcorowym Koksem? I ja popłynąłem z prądem.
Moje wrażenia są takie-nie wiem czemu Marcin Najman jest aż tak znienawidzony. Szczerze, to szkoda mi faceta. Robi coś, co chyba lubi, jednak mu to za Chiny ludowe nie idzie. Stara się, jednak nie wychodzi. Zdarza się i tak. Może i bawi się w celebrytę, jednak kto z jego przeciwników tego nie robi? Pudzian? Medialny aż do puszczenia pawia. Saleta? Kreowany przez media na dobrego tatusia z jedną wątrobą złośliwy cwaniaczek. Kto nie wierzy niech poczyta o zachowaniu Salety jakieś 10 lat temu. Burneika? Może i sympatyczny, jednak również celebryta. I to w dodatku sprowadzający na złą drogę. Przypuszczam, że znajdzie się kilku chętnych młodzianów, którzy zaczną się "koksić" by być chociaż w połowie tak fajnym jak Litwin. A potem nie dożyją 30. Według mnie Burneika daje bardzo zły przykład i jego postawa może tylko zachęcić do przyjmowania poradzieckich specyfików zwiększających, które to specyfiki są wyciągami z rdzeni reaktora w Czernobylu. Mam nadzieję, że się mylę, jednak po usłyszeniu historii o 28 letnim chłopaku, któremu wątroba po zażyciu koksów skurczyła się do rozmiarów wątroby niemowlaka, zaś skóra przybrała pomarańczowy odcień wolę dmuchać na zimne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz